Lussekatt i korg och kasse

Lussekatt i kasse   Lussekatt igen Lussekatt i kassen

Inte är det lätt att fota en svart katt i en svart korg...
Inte är det lättare att ta kort på densamma när han sitter i Konsums tygkasse!
Men det är ju bra reklam för DesignTorget - kassen inköpt i Malmö nyligen.

På alla tre korten är Lussekatt på väg ur... Men om jag hade tagit korgen eller kassen och gått iväg hade han förmodligen suttit kvar. Dessutom går han ofta i själv och sitter där o kikar och vill nog bli buren en bit.

Anmaja

Kommentarer:
Postat av: Andreas

Blir han inte åksjuk, det måste gunga en del när Du bär honom?

Tappa aldrig korgen!

Postat av: Anmaja

Jag kan ge någon korgen och jag kan få korgen - men jag tappar den aldrig, nej! *L* Speciellt inte med Lussekatten i!

Han verkar inte att lida av åksjuka. Nu går jag ju inga långpromenader med honom så, jag går bara ner till cykeln och från cykeln ner i verkstad och lite så.

Anmaja

2005-12-16 @ 16:19:35
URL: http://anmaja.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nu är jag lugn igen! Åksjuka lär ju vara svårt att bota...

2005-12-16 @ 23:51:47
URL: http://fourier.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits