Lussekatten hälsar till...

Lussekatten hälsar

 
...Jojo och Jolle! Han har snott denna bild på nätet och kunde inte säga var, så den som äger den får gärna höra av sig om jag ska ta bort den! Vi googlade på "svart katt" och fick upp en massa fina bilder men denna vet jag inte adressen till. Det var Lussekatten som var snabb att bläddra vidare när vi hade sparat den på min hårddisk.

I dag är det i det närmaste snöstorm - kanske lite å ta i - och jag skulle gå till verksaden och läsa av el-mätaren och sen vidare till stan. Men jag gav upp sen jag läst av mätaren, det är inte skönt ute. Blåsigt o kallt, runt nollan. Så nu är jag hemma och ska äntligen redigera mina bilder från kusinträffen i augusti på Ljungnäs. Jag ska lägga in dem på antingen
http://www.mypix.se eller http://www.extrafilm.se och skicka länken till kusiner med familjer, barn och barnbarn så de får njuta av bilderna och minnas en trevlilg helg!

Nu har jag letat upp den sida vi hittade bilderna med katterna på och det var här: http://www.teamart.se Jag har mejlat och frågat om lov nu - om Lussekatten får låna denna och visa sina cybervänner Jojo och Jolle. Sidan visade en mängd olika bilder, den ena vackrare än den andra och vi var helt lyyyriska! Väl värt ett besök! Kolla! Hittade även en bild på Emmas första trasdocka som satt och vilade sig i ett vindsfönster. Det kändes som ett kärt återseende efter 30 år. Ja nu är det ju inte så länge sen jag såg den, men hon fick den när hon var nyfödd av mina jobbarkompisar på Huddinge sjukhus neonatalavdelning.

Anmaja med hjälp av Lussekatt idag.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits