Semestern närmar sig...


Jobbardag som vanligt på måndagar, men nu bara tre veckor kvar innan semestern som är på futtiga fyra veckor som försvinner i ett nafs. Jag ska åka till Trelleborg där son o sonson o svärdotter o hennes son bor. Det blir kul och sen blir det lite lata dagar här hemma innan jag kör Vinlottorna till Malmö för flyg till Kroatien. Jag får stanna hemma och kör via Österlen hem.

Har träffat Carina som är den nya tjejen i keramikteamet idag. Känns lite trångt, men vi ska nog få plats... Kan tänka att jag kanske inte skulle tagit in så många, kunde det räckt med sex personer? Nåja, nu är vi sju och får göra det bästa av situationen. Vi är Marita, Emma, Graciela, Åsa, Maria, Carina o jag.

Anmaja


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits