Maritas kvinna

Maritas kvinna
Hejsan - här är min kompis tavla! Den ska vara med på Art Attacks decemberlotteri nu och jag hoppas att jag vinner den! Hon hade den på en utställning på Öland i somras i Stora Frö, bodenBoden. Där såg jag den och bestämde mig genast för att köpa in den till lotteriet. Vi i styrelsen får köpa in själva och det ska blin kul till våren att köpa nya tavlor till vårlotteriet.

Kom tidigare hem efter min motions-linedance och har så ont i ryggen att jag tänker lägga mig nu.

Anmaja


Kommentarer:
Postat av: Andreas

Vilka kurvor!

Postat av: Anmaja

Ja det är inte dåligt va?
Lägg märke till den lille mannen i hennes hand också. Han sitter väl där och funderar på nåt kul under paraplyet...

2005-11-27 @ 21:11:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits