Östran och vin(nare)!

Ödesträd o guldpinne 
För nån vecka sen fick jag en förfrågan här från blogg.se om jag ville ställa upp för en intervju i Östran - en av våra två lokala morgontidningar. Den andra är Barometern. Just nu prenumererar jag på Östran, men brukar varva dem emellan eller vara utan ett tag. Häromdagen vann jag förresten Östrans krypto och fick en Trisslott som jag inte vann nåt på.

Nåväl, nu vet jag ju inte om de kommer att höra av sig angående intervjun som skulle handla om 55-plussare som bloggar. De skulle kolla min blogg och jag har ju faktiskt varit så dålig på att skriva att jag säkert inte är intressant för dem. Jag är lite av en periodare när det gäller att skriva och nu är jag visst inne i en skrivperiod. Det skulle ju vara roligare, utan tvekan, om jag kunde ändra teckensnittet, men nu ska jag inte tjata mer om det...

För nu ska jag berätta att jag VANN!! Jag vann sex flaskor rött i förrgår när vi hade vinlotteri!! Jippi!! Jag var ju på motions-linedance och fick reda på det först igår på jobbet. Min kompis Anne tog hem dem till sig och jag har hämtat dem där ikväll. SEX flarror - hurra!

Anmaja


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits