Fortfarande vet jag inte...

favvisplats
Tänk om jag kunde komma på hur jag ska få annan text här! Skriva och kopiera in från Word - så enkelt att jag inte kom på det förrän nu - eller? Nä det funkade inte. Såg ut att göra men jag blev utloggad när jag testade. Tycker att det är konstigt att det inte går att ställa in här direkt. "Alla" andra funktioner finns ju.

Jag fick ett mejl med en förfrågan om jag ville ställa upp på intervju i Östran, lokala blaskan här i Östra Småland, Kalmar. De ville prata med folk över 50 som bloggar. Jag kan ju inte påstå att jag är nån flitig bloggare, men jag skulle gärna vilja vara det. Jag får se om jag hör nåt från dem igen. Och blir det nåt med intervju så får jag väl se till att skriva lite mer och oftare.

Jag är ju med i en Skrivklubb på SK, men tycker inte jag har hunnit med det heller. Så är det
www.ostkanten.com och lite bildspel och upprensning bland alla bilder jag bara öst in i burken sen jag skaffade digitalkamera har tagit min tid... Och sen har ju hösten varit så fin att jag försökt vara ute mycket. Går långa promenader och lyssnar på böcker. Går ner i vikt också - det är ju inget negativt!

Anmaja


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits