Det blir visst lite tjatigt...

Ja, om jag verkar lite tjatig om cykeln så är det bara för att den snurrar i huvet - hela tiden! Jag hade mycket hellre önskat att den snurrat på hjulen med mig på. Men så är det inte...

Jag har varit hos Sandås Cykelkillar i em, där jag alltid servar cyklarna, den som blev stulen och den gamla. Jag har nu äntligen bestämt mig för en svart Crescent City och inte en röd som jag tänkte först och naturligtvis var ALLA sjuväxlade svarta av den modellen SLUT! Typiskt tur va? Men Sandåskillarna skulle fixa det genom att ta en treväxlad hoj och byta den till sju växlar. Jag frågade om den inte skulle bli sämre då om de skulle in och mickla med den. *L*

Nästa vecka ska de ringa när det är klart och då ska de få montera på cykeldator och ett vajerlås eller liknande. Ska försöka få det i samma pris... 

Anmaja

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits