Vin och Lussekatt


 

Vinlottorna
Nästa vecka är det månatlig återkommande träff  med Vinlottorna och jag kan inte vara med... Jag har inte vunnit på länge nu, men jag slutar inte att hoppas. *L* Ska lämna en flaska och hålla tummarna. Jag ska till Sandra och motionsdansa i stället, det vill jag inte missa för nu har jag missat så många gånger tycker jag. Det gäller att hänga med i stegen!

Igår lämnade jag Lussekatt på djursjukhuset för att han skulle kastreras. Det gick bra och den lille pillevippen är rakad och läker fint. Stackars kattkräk, han fattade nog aldrig vad som hände. Men nu kommer han förmodlilgen inte att bli galen i kattflickor som stryker omkring i mars. *L*

Vi var ute och promenerade, Lussekatt, Lisa och jag häromdagen. En promenad runt kvarterer som tar ca fem min i vanliga fall. Nu var det ju inte i vanliga fall, det var katt i koppel och barn i vagn. Det tog ca 40 min, men det var fint väder och skönt ute och Lisa somnade inte som väl var tänkt. Hon satt och kastade sin lilla leksak på trottoaren och jag fick plocka upp den medan jag fick kolla katten så han inte trasslade in sig nån stans. Emma och Albin var på sjukhusbesök.

Anmaja



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits