Ångerveckan har löpt ut.

Jaha nu har ångerveckan på Lussekatten löpt ut och jag har gjort mitt val...


Har så länge velat ha ett litet trevligt husdjur, lättskött och mysigt. Men hur gör jag med min allergi eller snarare min överkänslighet? Hur bunden vill jag vara? Hur göra när jag vill vara borta några dagar, kanske upp till en vecka eller två? Allergin visade sig vara en viss överkänslighet, men aldrig nånsin mot pälsdjur i nån test. Egna tester och provokationer har visat på noll reaktion. Jag har fått stöd och uppmuntran av mina närmaste o goaste vänner och dottern har lovat ställa upp vid behov. Så vad skulle jag tveka om?


Nej jag tvekade inte heller, inte så mycket i alla fall... Min tvekan var i så fall mer om vad andra skulle tycka. Hur mycket skulle jag bry mig om andras tyckande o tänkande?


Så nu är han verkligen min, min lille Lussekatt! Nu är det han o jag tills döden skiljer oss åt antar jag? *L*


Anmaja


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits