Cykla

Cykla

Jag vill ut och cykla... trallalallala!

I korgen på styret har jag inget paket, vad jag vet

för där sitter Lussekatten och mår bra, fallera.


Har varit på Ljungnäs hela helgen i strålande sol och varmt väder. Kusinträff med barn, barnbarn och eventuella respektive. Nästan alla 31 kom, bara fyra som inte. Vi har umgåtts, lekt, badat, paddlat kanot, ätit, sovit, njutit, fikat, grillat och haft det bara bra. Bättre kan det inte bli och inte värre än så... *L* Planerar ny träff om två år, förmodligen i Ljungnäsvillan då också. Där finns gott om plats för stojande barn och avskildhet för den som vill ha. Passar alla åldrar från cirka 60 år och ner till 6 mån som vi var.


Anmaja



 


Kommentarer:
Postat av: Cee

Hej
Sökte information om Ljugnäsvillan och hamnade på din blogg =)

Jag är nämligen på jakt efter lite info om hur den ser ut, hur rummen är, om det finns porslin och sånt och undrar om du skulle kunna tänka dig att berätta det du vet om LJugnäsvillan för mig??

MVH/
Cee

Jag finns på
[email protected]

eller på http://ceecorner.blogspot.com/

2006-03-26 @ 21:32:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits