Hittar inte staken

Hittar inte staken
Andra advent! Jag fryser, hostar o nyser. Ute är det grått, blåsigt och kallt! Ingen julmarknad har jag orkat gå på än... Några julklappar till barnbarnen är inhandlade, men bara till Oscar och till Lisa. Emil o Albin vet jag inte vad de ska få än. Och Lill-Emma och Daniel kommer jag inte att ge nåt då vi inte träffas och de är ju "bara" bonusbarnbarn. De får när jag träffar dem i stället.

Har inte hittat min stake! Jag har fått fixa det på annat sätt. De senaste åren har jag haft mammas i mässing, men den måste jag ha ställt på ett bra ställe. Nu tog jag fyra lika dana trästakar som jag ställde på rad. Har tänt på först en och sen två idag då jag inte var hemma förra veckan.

Jag tror att jag fått in min blogg rätt på bloggtoppen.se nu. Har dock inte hört nåt från dem, men det verkade att funka så jag ger ett par dagar till och ser om de lägger in min sida där. Jonas-sons sida ligger där.

Anmaja


Kommentarer:
Postat av: Andreas

Du verkar ha koll på vad man köper till små barn i julklapp! Då kanske Du kan hjälpa mig med tips om vad en treårig tjej och en sexårig kille kan tänkas vilja ha?

Vad är bloggtoppen.se? (Ja, jag vet, jag kan titta själv, men...)

Postat av: Marita

Rolig läsning Anmaja. Mycket klokheter..
Tips till Andreas: Princessgrejer till treåringen och något med döskallar till sexåringen

2006-02-20 @ 20:13:45
Postat av: Anmaja

TACK Marita! KUL att Du har hittat hit. Detta är min gamla blogg och jag får inte med automatik meddelande om nya kommentarer. Titta gärna in i min nya blogg, välkommen dit!

"Anmaja"
http://blogg.omakastengods.se/

2006-02-21 @ 22:10:17
URL: http://blogg.omakastengods.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits