Mellandagsrea

Mellandagsrea

VEM orkar ge sig in i striden med alla köpgalna människor?
Jag ska in först i morgon...

Julen har varit lugn och skön. Åkte till Virserum på Julaftons morgon och firade med Emma, Lisa och Dennis och Dennis mamma och syster med familj. Vi var elva personer och det var trevligt. Jag åkte hem efter frukost på Juldagen och Lussekatten blev glad att jag kom tillbaka. Ingen kunde ju se till honom och jag hade sååå dåligt samvete för att han var ensam sin allra första jul! Men han fick tre julklappar som han blev glad över innan jag åkte. En boll, en randig mus och ett halmhjärta. Själv fick jag också paket, fastän jag trodde att jag inte varit tillräckligt snäll. Fick ett örngott som det stod "Världens snällaste mamma" på och det vill ju inte säga lite!?

Idag har jag varit på Emils kalas - GRATTIS EMIL 12 ÅR!!! Tänk vad åren går! Jag köpte en cykeldator och så fick han pengar och en bok. Han gillar pengar och har sen ett par månader sitt eget barnbidrag. Det är bra tycker jag, så han lär sig vad saker och ting kostar och att prioritera vad han vill köpa.

Ja i morgon ska jag en sväng till stan och se om det finns nåt kvar på rean till mig. Bara gå runt och kolla lite. Kläder ska jag inte köpa några nya eftersom jag fortfarande går ner i vikt och jag har så jag klarar mig. Men när jag nått mitt mål ska jag kosta på mig nya kläder!!

Anmaja



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits