Hur ska jag hinna?

 

bloggen
Hur ska jag hinna fylla bloggen med innehåll?

Har varit några dagar hos Jonas och kramat Oscar jättemycket! Vi var på Kiviks marknad och jag cyklade en del i Trelleborg. Vi har haft trevligt, men vädret kunde ha varit bättre. Lite för kallt att sitta ute o äta om kvällarna. Träffade tyvärr inte Daniel så mycket och AnneLi o Jonas jobbade lite från o till. Men det var i alla fall jättekull att komma ner till dem några dagar. Jag hoppas att alla fyra kan komma upp till Ljungnästräffen.

Jag kom hem med Swebuss igår och det tog drygt fyra timmar o kostade 167 kr, men ner i lördags fick jag betala 211 kr. Vet inte vad skillnaden var? Men det är helt okej att ta bussen före tåget med tanke på priset.

Nu ska jag bara göra så lite som möjligt ett par veckor. Det blir cykling till Öland och bodenBoden en dag och sen cyklar jag ner till Brobytorp en annan dag. Anne o jag ska också ner till Malin o Maria på Kolbodagården o fika. Anne, Henrik, Stina o hennes Stockholmskompis Felicia och Vilgot har varit här o ätit stekt lax i kväll. Vi hade kul! Stina är ju nästan vuxen nu och är en både trevlig o söt tjej. Hon föddes på Jonas 18-årsdag och så här blåste hon en kyss ut i vida världen igår:

Längtar efter Emil o Albin nu, har inte träffat dem på länge, men de kommer från sin pappa hem till Emma o Dennis i helgen. Lisa växer ju så fort att jag inte hinner med, men henne har jag ju träffat/passat några timmar då och då. Tänker bjuda hem dem i nästa vecka om de kan komma då allihopa. Vet inte när Lill-Emma är hos dem.

Nu är det tredje gången jag skriver om detta och det bara krånglar och jag loggas ut. Nu får jag inte glömma att kopiera min text för jag orkar inte skriva om den igen!! Den var mycket längre första gången...

Anmaja


Kommentarer:
Postat av: hinna mahammod

you suck

2006-05-11 @ 13:50:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits