*Lussekatten*

Lussekatt

Jag säger bara: Han är min, sen en dag tillbaka!

På prov en vecka...


Självständig, bryr sig knappt om mig på dagarna, men kom smygande om natten o ville känna kärlek o värme... Kunde jag motstå? Efter flera försök att få honom ur min säng så gav jag upp... Han låg på täcket en bit ner, när jag somnade halv två... När jag vaknade låg han stilla, stilla vid huvet... Jag har bott ensam så länge så det kan vara trevligt med en liten herre i huset - tror jag??


Nu lämnar jag Lussekatten för Ulf Lundell som spelar i Borghlms slottsruin, men bara för några timmar. Dennis vann två biljetter och dem fick jag och jag frågade Marita om hon ville följa med o det ville hon!


Anmaja



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits