Ajax

Ajax
Den här hunden är inte så dum...
Det är min dotter Emma och hennes familj som äger den.

~*~ Hundar har ägare och katter har personal ~*~

Ville bara visa honom när jag visat kort på Lussekatten här tidigare. *L*
De fungerar jättebra tillsammans och de träffas då och då.
Inte som "hund å katt" med andra ord och det är ju skönt.

Har tittat runt lite på olika bloggar här på blogg.se och det är tydligen så att det inte går att ändra teckensnitt och färg och storlek. Dåligt tycker jag och skulle vilja flytta min blogg till bättre ställe. Men nu har jag ju börjat här och kan bara hoppas att jag blir hörsammad från supporten på detta ställe. Vi har skrivit några gånger, men jag får ingen ordning på det här i alla fall.
(Ja jag vet att jag börjar bli tjatig om detta)

Anmaja


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits